Danslessen

Danslessen

Kom dansen bij Dynamic Dance School Koksijde. Ontdek onze verschillende danslessen! Inschrijven voor het nieuw dansseizoen is mogelijk indien de lessenreeks niet volzet is. We werken steeds met een beperkt aantal om de kwaliteit en de begeleiding van de dansles te garanderen. Schrijf je snel in! De inschrijvingen gebeuren via het platform 'Ledenbeheer'.

Kleuterdans

–  3 tot en met 5 jaar –
In de lessen kleuterdans maken de allerkleinsten op een spelende manier kennis met dans. Een levendige les die bestaat uit samen dansen, spelen en ontdekken met als doel de kleutermotoriek, zelfbewustzijn en ritmiek te stimuleren.

Wanneer? van 9u – 9u45 (kleuterdans 1), van 10u-10u45 (kleuterdans 2) op zaterdag
Prijs? 60 euro per semester, 105 euro voor een volledig dansjaar

Hanne Cornelis & Romy Valcke

Kidsdance

–  6 tot en met 8 jaar –
Tijdens deze lessen wordt er een basis gelegd voor een verdere dans- en bewegingsontwikkeling. Bij de kidsdance krijgen de dansers één of meerdere choreografieën aangeleerd met concentratie op ritmiek, uitvoering en techniek.

Wanneer? 18u30- 19u30 op maandag

Delphine Verhegge

Cheerdance mini

–  6 tot en met 8 jaar –
Cheerdance is een dansstijl afkomstig van Cheerleading. Strakke bewegingen, expressie, formatiewisselingen en de pom-effecten typeren deze dansstijl. Net zoals in andere dansstijlen, vraagt Cheerdance ook danstechniek. In deze lessenreeks leer je niet alleen de basistechnieken en sprongen, maar train je ook aan meerdere synchronische choreografieën.

Wanneer? 18u30 – 19u30 op vrijdag

Hiphop Lab A (beg.)

–  9 tot en met 12 jaar –
In deze lessen worden de basisbewegingen van Urban (hiphop) aangeleerd. Een stoere dansstijl voor zowel jongens als meisjes! In deze les gaan we we met techniek en choreografie aan de slag én maken we kennis met verschillende stijlen van Urban.

Wanneer? 18u30 – 19u30 op woensdag of donderdag

Hiphop kids B (gev.)

–  11 tot en met 13 jaar –
Hiphop kids B is een lessenreeks voor dansers die reeds wat danservaring hebben en op zoek zijn naar meer uitdaging in deze dansstijl. We gaan verder met techniek en choreografie aan de slag.

Wanneer? 18u30- 19u30 op dinsdag

Sharon Vannecke

Cheerdance kids

–  9 tot en met 11 jaar –

Wanneer? 18u00 – 19u00 op woensdag

Kelsey Deneve

Hiphop Commercial 14+

–  Van 14 tot en met 18 jaar –
Shake it, groove it. Choreografie, techniek én coole moves staan op het programma. In deze les gaan we we met techniek en choreografie aan de slag én maken we kennis met verschillende stijlen van de Urban.

Wanneer? van 19u30 – 20u30 op dinsdag

Sharon Vannecke

KIDSCREW: DynamiKidz

–  9 tot en met 11 jaar –

DynamicKidz is voor dansers vanaf 9 jaar met danservaring. Zoekt de danser een uitdaging? Join the kids crew! Selectieteams dansen twee uur in de week: één uur in de groep (zaterdagen van 13u-14u) en één uur hiphop dansles uit het lessenrooster. Heb je interesse om in te schrijven voor de kids crew? Geef ons eerst een seintje! De prijs is voor twee uur dansles in een week, inclusief dansverzekering.

Wanneer? van 10u00 – 11u00 op zaterdag
Prijs? 200 euro voor een volledig dansjaar

JUNIOR CREW: Dynamic J+ Crew

–  12 tot en met 16 jaar –

Dynamic J+ crew is het junior selectieteam voor dansers vanaf 12 jaar met reeds danservaring in de Urban stijl. Ben je half-gevorderd of gevorderd én zoek je een dansuitdaging? Join the crew!

Selectieteams trainen twee uur in de week op maandag en donderdag.

Inschrijven voor het selectieteam is enkel mogelijk door selectie, hetzij door de deelname van een eerder deelgenomen lessenreeks bij de dansschool, hetzij door het slagen van de audities. Ben je toch (half) gevorderd én nieuw bij de dansschool? Stuur ons zeker een bericht bij interesse! Wij horen graag van je!

De prijs is voor twee uur dansles in een week, inclusief dansverzekering.

Wanneer? 19u30 tot 20u30 op maandag en van 19u30 tot 20u30 op donderdag
Prijs? 200 euro voor een volledig dansjaar

Cheerdance Junior

–  Vanaf 12 jaar –

Cheerdance is een dansstijl afkomstig van Cheerleading. Strakke bewegingen, expressie, formatiewisselingen en de pom-effecten typeren deze dansstijl. Net zoals in andere dansstijlen, vraagt Cheerdance ook danstechniek. In deze lessenreeks leer je niet alleen de basistechnieken en sprongen, maar train je ook aan meerdere synchronische choreografieën.

Wanneer? 18u30 tot 19u30 op woensdag

Kelsey Deneve

Hiphop Lab 18+

–  Vanaf 18 jaar –

Shake it, groove it. Choreografie, techniek én coole moves staan op het programma. In deze les gaan we met techniek en choreografie aan de slag en maken we verder kennis met de verschillende stijlen van Urban (hiphop). Voor dansers vanaf 18 jaar.

Wanneer? 19u30 tot 20u30 op vrijdag

Hiphop Techniek

–  Vanaf 9 jaar –

Geef je hiphop moves een boost! Tijdens deze les staan we stil bij de foundations van Urban (hiphop) en concentreren we ons enkel op de correcte techniek van de verschillende stijlen binnen deze dansstijl. De nadruk ligt op techniek en correctheid van de oefeningen én niet op choreografie. Een goede techniek zorgt er voor dat je deze sneller kan toepassen in choreografieën én geeft je dus een extra duwtje in jouw dansontwikkeling indien je reeds een hiphop les volgt bij de dansschool.

Wanneer? 11u00 tot 12u00 op zaterdag