Over ons

Het begon bij DynamiCrew Koksijde. Een danscrew onder leiding van Kimberly Wattier, opgericht in 2013. DynamiCrew bestaat uit gevorderde dansers vanaf 14 jaar.  Door de vraag naar danslessen, kwam het idee van Dynamic Dance School aan het licht!

De energie en de danskennis die in DynamiCrew speelt, willen we graag overbrengen in onze lessen bij DynamiC Dance School! Eén grote dansfamilie waar de passie voor dans zeer centraal staat. Dynamic Dance School wordt niet alleen een plaats waar kinderen en jongeren hun danskriebels kunnen beleven, het moet ook een mogelijkheid worden voor gevorderde dansers die graag dansles willen leren geven. Bij Dynamic Dance School is ieder dansniveau welkom. Wij zorgen voor ritmiek, danstechniek, dansontwikkeling, maar vooral voor heel wat dansplezier!